Vrijdag 19 juni was er weer de jaarlijkse vrijwilligersbijeenkomst. Onze organisatie draait bijna voor 100% op en met vrijwilligers. Deze bijeenkomst vond ook dit jaar weer plaats in het Noorderhuis in Noordeloos. En omdat we al weer 70 jaar actief zijn als stichting, was het idee geboren om daar een foto te maken van de aanwezige vrijwilligers. Maar nu eens niet op de gebruikelijke manier maar door de vrijwilligers gezamenlijk het getal 70 te laten vormen, waarna onze huisfotografe (of is het molenfotografe?) Pleunie er met een drone een leuke foto van heeft gemaakt.
Ook vrijwilliger bij de Simav worden? Neem contact met ons op: https://www.simav.nl/adres-kantoor/

© 2000-2026 Alle rechten voorbehouden - Molenstichting SIMAV
Website ontwerp & ontwikkeling door ProdaCom
Naar boven